26 Οκτωβρίου 2011

Πατέρας και γιος

Ένας πατέρας γυρίζει σπίτι από την εργασία του αργά, κουρασμένος και εκνευρισμένος, και βρί­σκει τον πεντάχρονο γιο του να τον περιμένει στην πόρτα.

–Μπαμπά, μπορώ να σου κάνω μια ερώτηση; ρωτά το παιδί.
–Ναι, βεβαίως, τι συμβαίνει;
–Μπαμπά, πόσα λεφτά κερδίζεις σε μια ώρα;
–Αυτό δεν είναι δική σου δουλειά. Γιατί ρωτάς; απαντά ο άντρας θυμωμένα.
–Να, θέλω μόνο να ξέρω. Σε παρακαλώ, πες μου! Πόσα κερδίζεις σε μια ώρα;
–Αν πρέπει να ξέρεις, κερδίζω 50€ σε μια ώρα.
–Α! απαντά το μικρό αγόρι με το κεφάλι του χαμηλωμένο. Μπαμπά, μπορείς, σε παρακαλώ, να μου δανείσεις 25€;

Ο πατέρας αγριεύει:
–Αν ο μόνος λόγος που με ρώτησες είναι για να δανειστείς κάποια χρήματα, για να αγοράσεις ένα ανόητο παιχνίδι ή κάποιες άλλες αηδίες, τότε πήγαινε κατευθείαν στο δωμάτιό σου και πέσε να κοι­μηθείς. Σκέψου γιατί είσαι τόσο εγωιστής. Δεν εργάζομαι σκληρά κάθε μέρα για τέτοιες παιδαριώ­δεις επιπολαιότητες.

Το μικρό αγόρι πηγαίνει ήσυχα στο δωμάτιό του και κλείνει την πόρτα.

Ο άντρας κάθεται και αρχίζει να θυμώνει ακόμη περισσότερο με την ερώτηση του μικρού αγοριού. Πώς τόλμησε να κάνει τέτοιες ερωτήσεις μόνο για να πάρει κάποια χρήματα;


Μετά από περίπου μία ώρα ο άντρας ηρεμεί και αρχίζει να σκέφτεται:
–Ίσως υπάρχει κάτι που έπρεπε πραγματικά να αγοράσει με αυτά τα 25€.
Και, πραγματικά, δε ζητούσε χρήματα πολύ συχνά.

Ο άντρας πηγαίνει στην πόρτα του δωματίου του μικρού αγοριού και την ανοίγει.

–Κοιμάσαι, γιε μου; ρωτά.
–Όχι, μπαμπά, είμαι ξύπνιος, απαντά το αγόρι.
–Σκέφτηκα ότι ίσως ήμουν πάρα πολύ σκληρός μαζί σου πιο πριν, λέει ο άντρας. Ήταν μια δύσκολη μέρα και έβγαλα τον εκνευρισμό μου πάνω σου. Να, πάρε τα 25€ που μου ζήτησες.

Το αγόρι ανακαθίζει αμέσως στο κρεβάτι του χαμογελώντας.

–Ευχαριστώ, μπαμπά! φωνάζει. Ύστερα ψάχνει κάτω από το μαξιλάρι του και βγάζει μερικά τσα­λακωμένα χαρτονομίσματα.

Ο άντρας βλέπει ότι το αγόρι ήδη είχε χρήματα κι αρχίζει πάλι να νευριάζει. Το μικρό αγόρι μετρά­ει αργά τα χρήματά του και έπειτα κοιτάζει τον πατέρα του.

–Γιατί θέλεις περισσότερα χρήματα αφού ήδη έχεις μερικά; του λέει θυμωμένα εκείνος.
–Επειδή δεν είχα αρκετά αλλά τώρα έχω, απαντά το αγόρι. Μπαμπά, έχω 50€ τώρα, μπορώ να α­γοράσω μια ώρα από τον χρόνο σου; Σε παρακαλώ, έλα νωρίς στο σπίτι αύριο, θέλω να φάμε μα­ζί.

Ο πατέρας, συντετριμμένος, αγκαλιάζει το μικρό του γιο και του ζητά να τον συγχωρήσει...


► ΠΗΓΗ: Το παιδικό μας ιστολόγιο ΠΟΔήΛΑΤΟ (26.10.2011)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου